Чорний пояс Землі
Загальна протяжність дорожнього покриття у світі налічує понад 60 мільйонів кілометрів. Благо, що не всі ці дороги ще вкатані асфальтом, деякі залишаються ґрунтовими і не завдають шкоди екології. Згідно з такими розрахунками, загальну протяжність доріг можна представити у вигляді багатошарової стіни шириною близько 10 метрів і висотою понад 600 метрів, що охоплює коло екватора подібно до чорного пояса. Якщо говорити про бітум, шкода для здоров’я та екології тут очевидна.
Насправді існує безліч альтернатив шкідливому бітуму, які вже активно використовуються у світі. Сюди головним чином можна віднести використання бетону та сірки для будівництва доріг. Таким чином, було створено Нано-асфальт® (сероасфальт) на основі серобетону. Користь наноасфальту не тільки в екологічності, він також має високу якість та економічну вигоду. Українській групі компаній West-East Group вдалося відновити технологію 50-річної давності модернізувати її для прогресивнішого отримання сірого в’яжучого. І саме на його основі було отримано Нано-асфальт® (сероасфальт).
Сьогодні, коли шкода бітуму очевидна, людство просто потребує гідної альтернативи, якою може стати наноасфальт. Він може забезпечити надійне транспортне сполучення з простим ремонтом та можливістю використовувати матеріал повторно після переробки. Нано-асфальт® (сероасфальт) не виділяє шкідливих речовин, тоді як пари бітуму зазнають прямої шкоди здоров’ю та атмосфері. Новий матеріал відрізняється стійкістю за будь-яких погодних та кліматичних умов, не плавиться при нагріванні сонячним промінням, відрізняється гарним зчепленням автомобільних коліс з поверхнею, що забезпечує безпеку їзди в негоду.
Безумовно, в епоху, коли шкода асфальту для людини стає критичною, головними властивостями Нано-асфальту (сероасфальт) вважають її екологічність. Це чудовий варіант для облаштування міських доріг, невеликих населених пунктів та внутрішньогосподарських доріг.
Основна проблема для виробництва Нано-бетону® (серобетон) у нашій країні та й у всьому світі – це брак спеціального обладнання, необхідного для виробництва. Тому група компаній West-East Group паралельно веде діяльність із розробки такого обладнання та цілих комплексів (Nano-Liner®) у вигляді мобільних заводів із виробництва екологічного дорожнього покриття.